• Λογοθεραπεία

    Πλαισιωμενο από πεπειραμένα στελέχη με πολύχρονη εμπειρία

    read more
  • Συμβουλευτική Γονέων

    Εμείς θα σας βρούμε το καλύτερο τρόπο στο πρόβλημά σας

    read more
  • Ειδική Αγωγή

    Εχουμε το τρόπο και τη γνώση

    read more
  • Εργοθεραπεία

    Κέντρο εργοθεραπείας στο πειραιά

    read more
  • Φυσιοθεραπεία

    Στο κέντρο  “ΛΟΓΟΣ & ΚΙΝΗΣΗ” παρέχεται και φυσιοθεραπευτική φροντίδα σε παιδιά που χρειάζονται ειδική θεραπευτική παρέμβαση από τους πρώτους μήνες της γέννησης μέχρι και την εφηβεία. Εφόδιά μας είναι η Αγάπη μας για το παιδί, οι εξειδικευμένες γνώσεις μας και η πολύχρονη εμπειρία στον τομέα του παιδιού. Στόχοι μας είναι: Η αποκατάσταση ή η βελτίωση Continue Reading

    read more

Εργοθεραπεία

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ – ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η  ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Η Εργοθεραπεία βοηθάει τα παιδιά να  αναπτύξουν, επανακτήσουν  και διατηρήσουν ικανότητες απαραίτητες για να συμμετάσχουν σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής τους.
Βοηθάει την απόδοση των παιδιών στο σπίτι και στο σχολείο.
Τα παιδιά λατρεύουν το παιχνίδι και η Εργοθεραπεία το χρησιμοποιεί ως μέσο για τη βελτίωση των δεξιοτήτων τους.

Σε ποιους τομείς βοηθάει η Εργοθεραπεία τα παιδιά:
•    Να συγκεντρώνονται καλύτερα
•    Να κρατούν με δεξιότητα το μολύβι
•    Να χειρίζονται σωστά το ψαλίδι
•    Να ντύνονται με ευκολία
•    Να εντοπίζουν ομοιότητες και διαφορές σε εικόνες και σχήματα
•    Να συνεργάζονται με τα άλλα παιδιά
•    Να αναπτύξουν τις ικανότητες στη ζωγραφική
•    Να ενισχύσουν την διανοητική τους ικανότητα
•    Να συμπεριφέρονται πιο ώριμα
•    Να είναι λιγότερο άτακτα και ευερέθιστα
•    Να ανεβαίνουν και να κατεβαίνουν την σκάλα με άνεση.
•    Να αντιλαμβάνονται τις χωρικές έννοιες.

Η Εργοθεραπεία αξιολογεί τους παρακάτω τομείς:
Κίνηση και Λεπτή κίνηση, Αυτοεξυπηρέτηση, Κοινωνικοποίηση και Νοητική απόδοση των παιδιών.
ΣΤΑΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΠΟ 3-6 ΕΤΩΝ
3 ΕΤΩΝ
Το παιδί πετάει τη μπάλα με τα 2 χέρια ,ισορροπεί στιγμιαία στο ένα πόδι, αναπηδά επιτόπου, περπατά προς τα πίσω, κλωτσάει μπάλα, πιάνει τη μπάλα που του πετούν με τα δύο χέρια, αλλάζει πόδια στις σκάλες.
Χτίζει πύργο με 6 κύβους, αντιγράφει κάθετη γραμμή με μαρκαδόρο, κάνει τυχαίες ψαλιδιές, αντιγράφει κύκλο χωρίς να τον κλείνει, βάζει χάντρες σε κορδόνι.
Ρουφάει με καλαμάκι, βγάζει την μπλούζα του, τρώει μόνο του με κουταλάκι αλλά λερώνεται, αυτοεξυπηρετείται στην τουαλέτα.
Δείχνει ονομαζόμενο μέρος του σώματος, μιμείται οικιακές δουλειές, λέει το όνομά του, ταυτίζει 3 χρώματα, φτιάχνει πάζλ 4 κομματιών.

4 ΕΤΩΝ
Το παιδί κάνει ρυθμικό περπάτημα, ισορροπεί στο 1 πόδι για 3 δεύτερα, κάνει αναπήδηση στο 1 πόδι, κάνει τούμπα μπροστά, κλωτσά μεγάλη μπάλα που κυλά.
Ζωγραφίζει σταυρό μέσα σε τετράγωνο, αντιγράφει σωστά κύκλο, κρατά με 3  δάχτυλα το μολύβι, ολοκληρώνει το περίγραμμα τετραγώνου, κόβει το χαρτί σε ευθεία γραμμή με ψαλίδι.
Βγάζει τα παπούτσια του και όλα τα ρούχα  του με επίβλεψη.
Χορεύει με μουσική, χαιρετά γνωστούς, δείχνει μεγάλο- μικρό, δείχνει 10 μέρη του σώματος, γνωρίζει έννοιες ελαφρύ-βαρύ, κατηγοριοποιεί απλά αντικείμενα , συνθέτει πάζλ 5 κομματιών, ονομάζει τρίγωνο, τετράγωνο, κύκλο, μετρά 10 αντικείμενα μιμούμενο , συμμετέχει σε ομαδικά παιχνίδια, διηγείται 2 γεγονότα με τη σειρά που συνέβησαν.

5 ΕΤΩΝ
Χοροπηδάει μετατοπιζόμενο, πηδάει προς τα πίσω, κατεβαίνει σκάλες με εναλλαγή ποδιών.
Κόβει με ψαλίδι σε γωνία, βιδώνει –ξεβιδώνει βίδα με το χέρι, κρατά μολύβι με τριποδική λαβή, κόβει με ψαλίδι κύκλο και εικόνες, αντιγράφει τρίγωνο, ζωγραφίζει τετράγωνο, έχει ολοκληρωθεί η πλευρίωση.
Ξεκουμπώνει και κουμπώνει κουμπί, κάνει κόμπο σε κορδόνι.
Ζωγραφίζει ανθρωπάκι με 3 μέρη, μοιράζεται τα παιχνίδια με τα παιδιά, θυμάται  5 εικόνες που του δείξαμε, λέει μικρά ποιηματάκια, γνωρίζει αρκετά χρώματα, παίζει  ομαδικά παιχνίδια, ,έχει αποδεκτή κοινωνική συμπεριφορά.
Γνωρίζει έννοιες, αντικείμενα καθημερινής χρήσης, εκτελεί εντολές

6 ΕΤΩΝ
Κάνει αντίθεση σε όλα τα δάκτυλα, διπλώνει χαρτί στα 4 αντιγράφει όλα τα γράμματα.
Είναι ανεξάρτητο στην σίτιση και την ένδυση.
Εκτελεί εντολές 3 σταδίων, ονομάζει αριστερό-δεξί, γράφει το όνομα του με κεφαλαία γράμματα, ονομάζει τις μέρες της εβδομάδας με σειρά, αντιγράφει ρόμβο, βρίσκει το διαφορετικό σε 5 εικόνες, ζωγραφίζει άνθρωπο με 6 μέρη, σειριοθετεί, περιγράφει γεγονότα στο σωστό χρόνο.

ΠΟΤΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ
Όταν το παιδί:
•    Δεν παίζει με τα παιχνίδια της ηλικίας του. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να σημαίνει ότι το παιδί δεν ενδιαφέρεται γι’ αυτά (επειδή π.χ. αντιμετωπίζει κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα) ή ότι δεν τα καταφέρνει (επειδή π.χ. είναι λίγο πιο πίσω αναπτυξιακά σε σχέση με την ηλικία του).
•    Σπάει συχνά τα παιχνίδια του.
•    Δυσκολεύεται να αυτοεξυπηρετηθεί. Δεν έχει δηλαδή, ανάλογα με την ηλικία του, τις κατάλληλες δεξιότητες ώστε να φάει μόνο του, να βάλει τα ρούχα ή τα παπούτσια του, να πάει στην τουαλέτα κλπ.
•    Λερώνεται υπερβολικά, επειδή π.χ. δυσκολεύεται να χρησιμοποιήσει το πιρούνι για να φάει, ή δεν τρώει κάποιες βασικές τροφές.
•    Χτυπάει εύκολα, επειδή δυσκολεύεται να εκτιμήσει τη θέση του σώματός του στο χώρο.
•    Δεν του αρέσει να πηδάει, να κάνει κούνια.
•    Δυσκολεύεται να ζωγραφίσει μέσα σε πλαίσιο, να κάνει παζλ ή να κόψει με το ψαλίδι στο νηπιαγωγείο.
•    Κρατάει αδέξια το μολύβι.
•    Αντιστρέφει γράμματα ή αριθμούς, όταν γράφει ή αντιγράφει.

Written by logos